Reklameparaplyer – et øje for blikfang

564

Du kender det måske: Det regner.. ..og regner.. ..og regner! Som man bevæger sig ned af gågaden, bliver man hurtigt opmærksom på hvem der var forberedt på regnvejr, og hvem der ikke var. Er man en af de uforberedte, sender man et misundeligt blik til de mennesker, der går rundt med paraplyer, og pludselig bliver disse mennesker og deres paraplyer blikfang for alle de omkringværende.

Brugbar reklame for din virksomhed

Alle virksomheder kender udfordringen med at komme ud og gøre sig kendt blandt potentielle kunder. Branding er derfor en vigtig del af at drive virksomhed. Det handler om at skabe synlighed, og dermed gøre sig bemærket og husket.

Der er uendelige muligheder og platforme til alle former for markedsføring. Nogle er brugt meget og derfor kan det være svært at skille sig ud fra sine konkurrenter. Andre er brugt meget lidt, og det kan der være mange grunde til. Én ting er dog sikkert: Man lægger mærke til de virksomheder, der tænker ud af boksen og er kreative vedrørende deres markedsføring.

At bruge reklameparaplyer som platform er én af de muligheder, som skiller sig ud fra standard reklameplatforme, såsom plakatsøjler, busreklamer mv.

Herunder kan du læse mere om hvorfor reklameparalyen kan være en god investering, samt hvordan man benytter den bedst muligt som reklameplatform:

Forskellige farver og former

Hvis man vil benytte paraplyen som en branding-mulighed, er det vigtigt at skille sig ud fra mængden. Paraplyen kan sagtens fungere som et blankt kanvas, som kan personliggøres på samme vis som f.eks. en plakat vil kunne. Dette sker ikke ved at man vælger en standard sort paraply med et lille logo nede i hjørnet – ligesom med al anden form for markedsføring, er det vigtigt at man tænker kreativt, og udnytter muligheden for at bruge paraplyens fulde potentiale. Dette kan gøres ved f.eks.:

  • Farver: Giv din paraply nogle farver, der repræsenterer din virksomhed og skaber blikfang.
  • Storytelling: Paraplyen kan i mange tilfælde bruges til at formidle hvad din virksomhed arbejder med og står for.
  • Kvalitet: Du sender også et signal, ved at vælge en paraply af en bestemt kvalitet. Det behøver ikke være en dyr investering, men man kan hurtigt se, når der ikke er lagt meget omtanke bag valget er paraplyen, hvis den vender vrangen ud ved det første vindpust.
  • Form/design: Er din virksomhed traditionel? Innovativ? Eller omfavnende? Det kan du også kommunikere ved enten at vælge et klassisk eller moderne design, eller en paraply, der er stor nok til at 2 personer kan gå under den samtidig.

Kom vidt omkring

Din virksomheds paraply kan både distribueres rundt til medarbejdere, men også gives ud til kunder og samarbejdspartnere. Alle kender den klassiske kuglepen, som man kan få med sig fra diverse virksomheder. De kan helt sikkert også noget, men potentialet for at skabe blikfang vidt omkring er ikke særlig stor. Paraplyerne derimod vil hurtigt skabe blikfang flere steder rundt omkring i landet, da paraplyer er noget man tager med sig, og idet de bliver taget i brug, når der er behov for det, uanset hvor man befinder sig. Så arbejder din virksomhed i Vestjylland såvel som i København, er dette en nem måde at komme omkring på.

Sådan kommer du godt i gang

Der findes flere forskellige virksomheder, der fabrikerer reklameparaplyer. En virksomhed, der skiller sig ud fra sine konkurrenter er Abrella. Abrella har grebet paraplydesign an på en nytænkende og kreativ måde, hvor hele paraplydugen bliver taget i brug, og hvor paraplyen kan skræddersyes den fortælling I ønsker at kommunikere for jeres virksomhed. Derudover produceres paraplyerne i en god kvalitet, som gør det værd at investere i at bruge reklameparaplyer – både pga. holdbarheden og det signal det sender, at paraplyerne er i et godt solidt design. Så hvis du er blevet inspireret til at tænke ud af boksen med din virksomheds branding, så grib fat i en virksomhed som Abrella, og se hvordan de vil kunne hjælpe dig videre med din ide.

Comments are closed.